Nog een paar dagen te gaan! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen te gaan! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal,


Ik zit alweer over de 6 maanden in Ierland. Wat is dat voorbij gevlogen!
De afgelopen weken is er niks bijzonders geweest, gewoon genoten.
Deze week is erg dubbel, ik kijk er stiekem wel naar uit om naar huis tegaan maar ik ga het hier echt missen!
Woensdag is mijn laatste werk dag, savonds hebben we een 'leaving supper' met alle clienten en co workers in het huis. Donderdag moet ik al mijn spullen pakken, en savonds hebben we nog n afscheidfeestje met alle co workers.
Vrijdag vlieg ik om 3uur vanaf Dublin naar Eindhoven. Fijn dat pap, mam, Marlon en Iris daar zullen staan. Dat ik thuis Roel, Danielle en bas weer zie. En King natuurlijk! Dat ik mijn vriendinnetjes weer kan knuffelen!
Gelukkig heb ik nog 1 week vakantie, lekker bijpraten met iedereen.
Daarrna begin ik weer met school en een nieuwe stage, waar ik al zin in heb.

Groetjes en tot snel!


  • 09 Februari 2015 - 15:28

    Chantal Tax:

    Hoi Saskia.

    Net op tijd terug voor de Vasteloavend en iedereen weer te zien en spreken met dat feestje voro de deur.
    Geniet nog van die laatste dagen en alvast een goede vlucht vrijdag.

    Groetjes Chantal.

  • 09 Februari 2015 - 21:15

    Herman En Gerry:

    Saskia nog heel veel plezier deze week, maak er een fijn afscheid van, tot in het weekend!

    Groetjes van ons!

  • 09 Februari 2015 - 22:23

    Wilma:

    Hoi Saskia,

    Wat knap van jou. maar je komt al weer heel snel naar huis. Kunnen wij je weer horen giechelen
    met je vriendinnen. We wensen je een goede reis en tot vrijdag.

    Groetjes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Omagh

Saskia

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 9056

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage in Ierland

Landen bezocht: