Nog een paar weken te gaan! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu Nog een paar weken te gaan! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

03 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal,

Alweer bijna 5 maanden in Ierland en nog maar ongeveer 6 weken te gaan! Ook heb ik mijn terug vlucht geboekt, ik vlieg vrijdag 13 februari terug, gelukkig ben ik niet bijgelovig.

2 Weken geleden zijn pap, mam Iris en Jacqueline hier een lang weekend geweest, wat erg gezellig was! Flink bijgekletst en ook een beetje van Ierland bekeken.

Alle feestdagen zijn achter de rug. De kerstdagen waren heel gezellig. Kerstavond was er een toneelstukje door verschillende co workers, daarna hadden we met het huis een bijzondere maaltijd. In de avond heb ik samen met een mede co worker de kalkoen voorbereid voor kerstdag. 1e Kerstdag hadden we in de middag de kalkoen, daarna waren de cadeautjes voor de clienten ( en ook co workers (: ) aan de beurt. Ook tijdens deze dagen hebben we veel feestjes gehad samen met de co workers, wat erg gezellig was!
2e Kerstdag hebben ze hier niet, dit was een rustige dag.


Samen met co workers heb ik mijn 19e verjaardag gevierd. Ook met het huis, wat erg gezellig was. Oudjaarsavond hebben we een speciale mis gehad in de kerk, precies om 12 uur zaten we in de kerk, toen hebben we iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst en hebben we nog een leuk feestje gehad met de co workers.

Nog 6 weken te gaan! Deze zullen omvliegen. Maar kijk er stiekem ook weer naar uit om weer lekker naar huis te gaan.

Groetjes

  • 04 Januari 2015 - 12:27

    Nellie Linskens:

    Goed te horen dat je ook fijne feestdagen gehad hebt.
    Geniet de laatste weekjes nog maar even.
    Leo en Nellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Omagh

Saskia

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 9064

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage in Ierland

Landen bezocht: