2 maanden! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu 2 maanden! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

2 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 December 2016 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal,
Het is alweer een maand geleden sinds mn laatste blog dus hier maar weer een update!

Ik ben alweer bijna 2 maanden in Ierland. Dus heb al 1/3(!) van mijn verblijf eral opzitten.
En nog steeds ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt!

Sinds mn laaste blog is dr weer vanalles gebeurd:

Ik ben een lang weekendje naar huis geweest, wat echt genieten was. Flink bijkletsen met familie en vriendinnen.
Op de vrijdag, 11 november, zijn we met mam, Iris, Niels, Danielle, Fieke en de rest van de vriendinnen naar Maastricht geweest om de 11de van de 11de flink te vieren, wat natuurlijk ook gelukt is!
De zaterdag heb ik met vriendinnetjes geluncht en daarna een reünie thuis gehad, wat ook erg gezellig was! En de zondag heeft pap me op het vliegveld afgezet en ben ik weer naar ‘huis’ gevlogen.

Verder is het gewoon weer ‘normaal’. Ik werk in de ochtend in de woodworkshop, op het moment ben ik verschillende kerstmis decoraties aan het maken.
In de middagen in het huis, wat meestal heel gezellig is 

Verder zijn er ook veeeeeel feestjes en drank (sorry mam) met de co-workers. Vaak is het in de Porta Cabin, dit is een stacaravan waar 5 co workers slapen en een keuken is. Dus hier zitten we bijna iedere avond.
Ook gaan we af en toe uit in Omagh. Wat heeeel anders is dan in Nederland, denk aan kleding en drankgebruik.
Maar toch altijd gezellig met de groep!

Het kerstmis gevoel heb ik hier al. Elke zondag is d’r n speciale mis voor de Community (jeeejj…), en word er een extra kaars aangestoken.
Ook word er veel geoefend qua liedjes en toneelstukjes.

Ook heb ik weer een leuk lijstje met dingen die nog komen gaan:

Over 3 weken komen er meisjes (die ik ken van mijn eerste keer hier 2 jaar geleden) kerst vieren. Dus dan zijn we weer met z’n alle samen. Ik heb ze sinds Juli, of langer niet meer gezien dus daar kijk ik wel naar uit.

In januari komen Fieke, Imke en Noella een weekendje hier. Ofja, we gaan genieten in Dublin. Waar ik natuurlijk ook heel erg naar uit kijk.

In februari Sanne komt naar Ierland voor een aantal dagen! Ook dan gaan we naar Dublin, heeeerlijk! En ja, daar kijk ik erg naar uit!

And last but not least,
Pap en mam komen als mijn periode er hier op zit. Dan gaan we een aantal dagen door Ierland reizen en dan ga ik met ze terug naar huis!

Zoooo ik heb mn verhaal weer gedaan,
Zal proberen volgende maand er weer iets op te zetten! :)
Ojaaa, zal ook weer wat foto's toevoegen!

Cheers

  • 02 December 2016 - 09:16

    Gerry & Herman:

    Hoi Saskia,
    Wat geweldig dat je het weer zo naar je zin hebt daar in Omagh.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Gerry & Herman.

  • 02 December 2016 - 21:26

    Wilma Tax:

    Hoi Saskia, het gaat goed met je daar in Ierland zo te zien. Wat zijn de foto's toch prachtig. Jij hebt het al druk met allerlei kerstactiviteiten lees ik. Zo kom jij je tijd goed door en dan 's avonds gezellige feestjes bouwen is kei leuk. Geniet ervan Saskia, groetjes Wilma

  • 07 December 2016 - 21:03

    Annie Tax:

    Hoi Saskia
    Net je verhaal gelezen, ben blij dat het je daar goed bevalt,dat wist ik natuurlijk al, en dat je weer van alles bekijkt en gezellig met je co-werkers de avondjes door brengt. Ook wij zien er naar uit om in april wat dagen met jou in het mooie Ierland door te brengen.
    Geniet van alles
    Groetjes pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Omagh

Saskia

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 9031

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage in Ierland

Landen bezocht: