Laatste update! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu Laatste update! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

Laatste update!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

20 Maart 2017 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal,

Hier een laatste update vanuit het mooie Ierland. Want mijn laatste blog is alweer 2 maanden geleden ( OEPS ).
Ik heb dr alweer dik 5 maanden opzitten, het is nog maar 2,5week werken op de Camphill en over 4 weken ben ik alweer thuis, wat is de tijd voorbij gevlogen!

Nadat mijn lieve vriendinnetjes zijn geweest is dr weer veel gebeurd natuurlijk.
Op mijn vrije dagen heb ik veel ondernomen met mede co –workers. Zo hebben we bijv. de Pigeon Top gelopen, dit is een berg hier in Omagh. Na een wandeling van ongeveer 2 uur hebben we top bereikt, met een schitterend uitzicht! En toen moesten we natuurlijk ook nog terug, maar dat was zeker de moeite waard!
Op 17 februari ben ik naar Dublin geweest omdat Laura en Arno daar voor het weekend waren, dus die heb ik even opgezocht daar, wat heeeeel gezellig was! We hebben de dag besteed in de stad zelf.
Het weekend erop zijn we met het huis voor een uitstapje gegaan. We zijn in County Donegal een waterval gaan bekijken. WAUW! Wat was dat prachtig! Daarna zijn we nog naar het strand geweest en ’s avonds nog gaan uiteten. Wat een fijne dag was dat! (foto’s in album)
28 Februari kwam Sanne voor een bezoekje! Wat was dat heerlijk! 4 Dagen genieten in Dublin met goed gezelschap! Heel erg van genoten! We hebben vanalles gedaan: Naar Howth geweest om te gaan wandelen, een sight seeing tour door Dublin en natuurlijk bier gedronken!
2 Weken geleden ben ik op zaterdag naar het strand geweest (Jup alweer) met 2 lieve collega’s, wat ook echt genieten. We hadden superlekker weer! De dag erna zijn we met het huis ook naar een ander strand geweest! Ja, ik had een heel goed weekend!
De donderdag erop zijn we met een groep co-workers naar Slieve League in County Donegal geweest. Dit zijn de hoogste kliffen van heel Ierland! En wat was het prachtig! Hele wandeling want je moest n flink stuk naar boven maar dit was zeker de moeite waar! (foto’s in album)
Voor mijn ‘leaving outing’ gaan we weeeer naar het strand ( jaaa alweer  ). Met alle co workers en cliënten wat dus super leuk is! Dit is in mijn laatste weekend, 1&2 april.

Ook hebben we natuuuuuurlijk weer heel veel feestjes gehad! (BIER) Zo hebben we dr altijd in de stacaravan en ook in het dorp hier, wat altijd een gezellige sfeer is!
Ik zal wat foto’s van de feestjes ook in het album toevoegen. Ik kom hier niks te kort 

Helaas hebben we als huis ook wat mindere tijden gehad. We hebben een nieuwe collega en er zijn twee andere collega’s vertrokken. Wat een hele omschakeling voor het huis was, zowel voor de begeleiders als voor de cliënten.
Ook is er op het moment een groot gat en gemis in het huis, ik hoop dat dit gemis snel word opgevuld met een nieuwe cliënt voor ons huis

Afgelopen week is mijn vervangster aangekomen op de Camphill, een meisje uit Hongarije. Haar moet ik de komende weken inwerken en vervangt mijn plek als ik weg ben, wat heel dubbel is natuurlijk.

Over 2,5 week komen pap, mam, Gerry en Herman. Dan hebben we nog een lekker week vakantie voordat ik naar huis kom!
We hebben nog 1 dag op de Camphill zodat ik ze rond kan leiden en laten zien waar ik de afgelopen 6 maanden heb gewerkt en geleefd . Daarna vertrekken we zaterdag 8 april naar Derry waar we 2 dagen blijven, dan 2 Belfast en daarna nog lekker 3 dagen Dublin.
15 April vliegen we terug naar huis, en zit mijn tijd er helemaal op.
Natuurlijk kijk ik dr naar uit om naar huis te komen, want ik heb werk (HAPPPPPY ME!!) en om familie en vriendinnetjes weer te zien en te knuffelen! Maar het afscheid hier gaat ook moeilijk worden want heb met iedereen zo’n goede band, maar heb ze beloofd om ze weer op te zoeken (nee mam, niet weer voor 6 maanden, alleen een paar dagen )

Zooooo ik heb mn verhaal weer gedaan. Hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn want heb niet meer te vertellen, hehe.

SEEEE YOU SOON!

CHEEERS!

  • 20 Maart 2017 - 20:30

    Taxietjes Horst:

    Geniet nog van de (helaas voor jou) laatste werkweken. Maak er samen met fam. nog een leuke laatste week van. De herinneringen neem je mee naar huis. Wij zien elkaar weer. Groetjes uit Horst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Omagh

Saskia

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 1358
Totaal aantal bezoekers 9037

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage in Ierland

Landen bezocht: