4 maanden hier! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu 4 maanden hier! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

4 maanden hier!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

06 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal!

Vandaag ben ik alweer 4maanden hier! Nog maar iets meer dan 2 maanden te gaan, en die zullen omvliegen.

Door verschillende redenen is het gala helaas niet door gegaan.
Mijn mentoren van school zijn een paar weken geleden hier geweest, erg fijn want nu weten ze hoe het hier is. Ook heb ik verschillende instellingen gezien in Omagh, wat erg interessant was.
Ook zijn Lisanne en Yvet vorige week hier geweest, wat erg gezellig was! Op vrijdagavond hebben we n leuk feestje gehad met de co workers. En de zaterdag hebben we de kerstmarkt bezocht in Belfast.
Helaas zijn ze zondag morgen weer naar huis gegaan.

Hier zit de kerst sfeer er al helemaal in, wat erg leuk is!
Maar toch hebben we vanmiddag een typisch nederlands sinterklaas middag met nederlandse sinterklaas liedjes.

Over 2 weken komen pap, mam, Iris en Jacqueline hier, dus dat aftellen!

Over n paar weken weer nieuw verhaaltje!
Dus bij deze wil ik iedereen fijne feestdagen wensen en alvast een gelukkig nieuwjaar

Groetjes!

• 06 December 2014 - 23:40

Carmen:

hoi Saskia, wat leuk al die verhaaltjes van jou. Leuk dat papa en mama bijna komen, geniet er maar lekker van
    Groetjes carmen

• 08 December 2014 - 08:36

Chantal En Sraar:

Hoi Saskia.

Druk, druk, druk lees ik met allerlei bezigheden.
    Nederlandse middag ? Voor jou georganiseerd of zijn er meer Nederlanders bij je aan het werk.
    De kerstsfeer is hier ook op komst, wij hebben gisteren de boom gezet en in huis is alles in sfeer. links en recht zie je buiten op straat ook steeds meer kerstversieringen tevoorschijn komen.

Geniet nog van de laatste 2 maanden en van je aanstaande bezoek.
    ook voor jou alvast Fijne Feestdagen en natuurlijk een Bijzondere Verjaardag.

Groetjes Chantal en Sraar

Tot gauw

• 10 December 2014 - 21:23

Saskia:

Hoi allemaal,

Samen met andere co workers had ik de nederlandse middag georganiseerd, we hadden poffertjes gemaakt, en iets met appels, wat oma altijd maakt met nieuwjaar.
    Dankjewel, ik ga er nog van genieten!

Groetjes

• 12 December 2014 - 16:40

Nelie:

Hallo Saskia
    We wensen jou een fijne feestmaand toe. De maand zal omvliegen, met ook nog het bezoek van Pap, Mam, Iris en Jacqueline.
    groetjes