Op de helft! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu Op de helft! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

Op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik precies op de helft. Wat vliegt de tijd! Maar het is nog steeds genieten!

Afgelopen maand hebben weer wat uitstapjes gehad. We zijn met het hele huis naar het strand geweest, midden in Oktober, met heerlijk weer. Foto's staan in het album. Ook is Marlon 6 dagen hier geweest. We hebben 2 dagen in Belfast geslapen. We hebben de Giant Causeway en het Glenariff Forest park bezocht. Allebei erg mooi en zeker de moeite waard om te bezoeken. We zijn ook een dag in Dublin geweest en hebben de stad bekeken. Erg mooie stad! De dag erna is Marlon weer naar huis gevlogen. Die zie ik over 3 maanden weer.

Komende weken is het druk en zal de tijd om gaan vliegen. Deze week komt mn mentor van school langs. Zaterdag hebben we het grote gala van de Community, met alle cliënten en begeleiders. Over 3 weken komen Lisanne en Yvet, waar ik heel erg naar uit kijk. En pap, mam, Iris en Jacqueline komen over 6 weken! Mooie vooruitzichten dus!

Alle foto's heb ik in t album gezet van het uitje met Marlon! ;)

Tot over n paar weken!

• 09 November 2014 - 16:40

Nellie En Leo:

Geniet er nog van

• 09 November 2014 - 19:41

Herman En Gerry:

Fijn om te horen dat je het zo naar de zin hebt, leuke uitstapjes gemaakt. Goede vooruitzichten met de mensen die nog allemaal bij je langskomen. Geniet ervan ook van het gala, groetjes van ons!

• 10 November 2014 - 19:05

Taxietjes Uit Horst:

Ja wat vliegt de tijd. Je zit alweer op de helft, vanaf nu is het aftellen tot februari......
    leuke dagen gehad met je zus en je hebt nog leuke dingen in het verschiet. Geniet ervan.

• 18 November 2014 - 20:19

Inge:

hee nichtje!!

leuk je verhalen te lezen!! mooi te zien ook hoe ze de zorg daar opzetten. benieuwd of je denkt dat we het in nederland ook meer zo zouden moeten/kunnen doen! Het ziet er uit als een prachtig land!!

veel plezier nog! Kus uit Utrecht van Inge