Twee maanden! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu Twee maanden! - Reisverslag uit Omagh, Verenigd Koninkrijk van Saskia Tax - WaarBenJij.nu

Twee maanden!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

06 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Omagh

Hallo allemaal,
Alweer twee maanden hier! Wat vliegt de tijd, ik heb 1/3 van mijn verblijf in Ierland er alweer op zitten. Maar ik ben echt aan het genieten.

Afgelopen maand is er weer vanalles gebeurd. Er is een nieuwe co workers gekomen, die met mij in de ochtenden kookt, wat heel erg fijn was want ik leer veel van hem. Het werk gaat op het moment vanzelf, ik zit helemaal in het ritme. Het zijn wel lange dagen maar dit komt omdat het werken en wonen samen is. Mijn dagen bestaan ongeveer uit 11 uur. Daar ben ik nu wel aan gewend. Ook hebben we St. Michael gehad. De zondag morgen was er een speciale mis hier in de ‘Heron Hall’, de ‘kerk’ van de Community. En hebben we de middag met alle bewoners en begeleiders liedjes gezongen op de boerderij, erg leuk! Daarna hebben we in groepen verschillende dingen voorbereid voor de maandag, zoals, het verzamelen van groeten, bloemen, hout, stoelen en tafels. De maandag morgen was er weer een speciale mis. De middag hebben we met de hele Community buiten, weer de eerste sinds 7 jaar, op de boerderij gegeten, dit was erg gezellig!

Op een van mijn vrije dagen ben ik met een aantal cliënten gaan vissen, wat erg leuk was. Mooi om te zien dat ze hier erg van genieten. Op mijn andere vrije dagen met ik met andere co workers Omagh in geweest. Ook heb ik aan mijn opdrachten voor school moeten werken, maar dat hoort erbij.

Heimwee heb ik nog steeds geen last van, gelukkig. Ik skype regelmatig met thuis en vriendinnen. Maar ik heb leuke dingen in het vooruit zicht, dus daar kan ik wel naar aftellen. Marlon komt 25 oktober hier voor 6 dagen, dan gaan we Ierland een beetje rondreizen, waar ik heel erg veel zin in heb! 15 November is er een groot gala van de Community. Alle cliënten, co workers en alle andere begeleiders zijn hierbij aanwezig, erg leuk! En 28, 29 en 30 november komen 2 lieve vriendinnetjes, Lisanne en Yvet, mij hier opzoeken in Ierland, hier heb ik ook heel erg veel zin in!

Ik heb foto’s bijgevoegd van mijn kamer en de tripjes die ik heb gemaakt.

Over een aantal weken weer een nieuw verhaal!

  • 06 Oktober 2014 - 11:06

    Gerry & Herman:

    Hoi Saskia,

    Erg leuk dat je het zo naar je zin hebt, maar je moet wel lange dagen maken hoor, maar dan gaat de tijd ook snel voorbij.
    Nu je ook kunt vissen kun je de volgend keer met pap en iris mee gaan vissen bij de molen.
    Het is leuk dat marlon en 2 vriendinnen naar jou toekomen, en dat jullie dan wat moois van Ierland kunnen gaan bekijken.
    Een leuke kamer, voor je alleen plaats genoeg.

    groetjes en tot ziens,
    gerry & herman

  • 06 Oktober 2014 - 11:10

    Chantal:

    Goedemorgen Saskia.

    Kreeg de pop-up in de mail dat je weer een nieuw verslag had geplaats. Even snel lezen tussendoor lezen wat je allemaal weer te melden hebt.
    Jij gaat een geode tijd tegenmoet met alle leuke bezoekje in het vooruitzicht. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en gelukkig geen last van heimwee.
    Mooie foto's van de natuur en je kamer heb je netjes opgeruimd :-) hahaha

    Veel plezier.

    Groetjes Chantal.

  • 07 Oktober 2014 - 21:00

    Taxietjes Uit Horst:

    Fijn dat je geniet van alle dingen die je in ierland meemaakt. Studeer ze nog en je kunt al bijna gaan beginnen met aftellen, misschien wil je straks niet meer terug.

    Groetjes uit nederland en nog veel plezier@@@@@@

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Omagh

Saskia

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 9042

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 12 Februari 2015

Stage in Ierland

Landen bezocht: